середа, 13 травня 2020 р.

Навчаймося разом (14.05.2020)


ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та арахіс)

Інформатика
Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання


Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж арахіс)


Українська мова
Сьогодні ти познайомишся з цікавою формою дієслів. Знаєш чому цікавою? Бо в цих дієсловах неможливо визначити ні час, ні число, ні рід! Послухай та дізнайся, як називають такі дієслова:
Запам'ятай:
А тепер давай підготуємося до мовної теми:
1. Прочитай словосполучення. Гарна музика.
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А
у чоловічому           
Б у жіночому           
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А
сміятися, сміх, смішний
Б працює, пише, малює
В учень, учениця, учитися

3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі?
А
телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.
Люблю в погідний ранок сонце
І місяць срібний в ясну ніч.
Люблю садки, квітки в віконці
І гарних казочок безліч.
 
А пять           
 Б вісім         
В чотири
5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.
Широкий шлях -  ___________________________________
Висока тополя -  ____________________________________
Зелене поле - _______________________________________
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова теперішнього часу. Добери до них форми минулого та майбутнього часу.
Все навколо зеленіє.
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.
Ходить, ходити , ходила; працював, працює, працювати; говорити, говорять, говорила; сумує,
сумувати,сумував.
8. Запиши прислів
я, розкриваючи дужки.
    
Хто (не)працює, той (не)їсть. ________________________________________________________________
Семеро  одного  (не)ждуть. ________________________________________________________________
Хто (не)тримає свого слова, той сам себе зневажає.
____________________________________________________________________

Зупинись! Я приготувала для тебе запальний таночок з маршмеллоу) Затанцюємо?

Природознавство
Сьогодні ти дізнаєшся, яке значення має кров для організму людини та чому потрібно берегти серце:
Запам'ятай:
Опрацюй в підручнику с. 157-159. Обов'язково виміряй частоту свого пульсу.
Виконай завдання у зошиті (с.56)
Чекай на бонус - картку)
Стоп урок! 
   Ти - молодчинка!    
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни


1 коментар:

  1. Перевірити готовність до Мовної теми з рідної мови можна тут: https://vchitislegko.blogspot.com/2020/05/blog-post_14.html Не тільки правильні відповіді, а й пояснення. Будьте успішними. До контрольної ще є час.

    ВідповістиВидалити