Навчаймося разом (14.05.2020)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та арахіс)
Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання
Українська мова
Сьогодні ти познайомишся з цікавою формою дієслів. Знаєш чому цікавою? Бо в цих дієсловах неможливо визначити ні час, ні число, ні рід! Послухай та дізнайся, як називають такі дієслова:
Запам'ятай:
А тепер давай підготуємося до мовної теми:
1. Прочитай словосполучення. Гарна
музика.
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А у чоловічому
Б у жіночому
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А сміятися, сміх, смішний
Б працює, пише, малює
В учень, учениця, учитися
3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі?
А телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.
Люблю в погідний ранок сонце
І місяць срібний в ясну ніч.
Люблю садки, квітки в віконці
І гарних казочок безліч.
А п’ять
Б вісім
В чотири
5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.
Широкий шлях - ___________________________________
Висока тополя - ____________________________________
Зелене поле - _______________________________________
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова теперішнього часу. Добери до них форми минулого та майбутнього часу.
Все навколо зеленіє.
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.
Ходить, ходити , ходила; працював, працює, працювати; говорити, говорять, говорила; сумує,
сумувати,сумував.
8. Запиши прислів’я, розкриваючи дужки.
Хто (не)працює, той (не)їсть. ________________________________________________________________
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А у чоловічому
Б у жіночому
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А сміятися, сміх, смішний
Б працює, пише, малює
В учень, учениця, учитися
3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі?
А телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.
Люблю в погідний ранок сонце
І місяць срібний в ясну ніч.
Люблю садки, квітки в віконці
І гарних казочок безліч.
А п’ять
Б вісім
В чотири
5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.
Широкий шлях - ___________________________________
Висока тополя - ____________________________________
Зелене поле - _______________________________________
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова теперішнього часу. Добери до них форми минулого та майбутнього часу.
Все навколо зеленіє.
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.
Ходить, ходити , ходила; працював, працює, працювати; говорити, говорять, говорила; сумує,
сумувати,сумував.
8. Запиши прислів’я, розкриваючи дужки.
Хто (не)працює, той (не)їсть. ________________________________________________________________
Семеро одного
(не)ждуть. ________________________________________________________________
Хто (не)тримає свого слова, той сам себе зневажає.
____________________________________________________________________
Хто (не)тримає свого слова, той сам себе зневажає.
____________________________________________________________________
Зупинись! Я приготувала для тебе запальний таночок з маршмеллоу) Затанцюємо?
Природознавство
Сьогодні ти дізнаєшся, яке значення має кров для організму людини та чому потрібно берегти серце:
Запам'ятай:
Опрацюй в підручнику с. 157-159. Обов'язково виміряй частоту свого пульсу.
Виконай завдання у зошиті (с.56)
Чекай на бонус - картку)
Стоп урок!
Ти - молодчинка!
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни
Перевірити готовність до Мовної теми з рідної мови можна тут: https://vchitislegko.blogspot.com/2020/05/blog-post_14.html Не тільки правильні відповіді, а й пояснення. Будьте успішними. До контрольної ще є час.
ВідповістиВидалити