четвер, 26 березня 2020 р.

Навчаймося разом!  (27.03.2020)



ПРИГОТУЙ: 


  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та пряник)

Читання

Спробуй прочитати текст за методикою В. Едигея.
Якщо буде важко, подивись у відповідь (слайд 2).



Сьогодні ти познайомишся з дуже цікавою казкою-повістю "Пригоди Піноккіо", яку написав італійський письменник Карло Коллоді.

А тепер прочитай уривок з цієї казки у підручнику с. 147-149
Цікаво: у березні 2020 року на екранах кінотеатрів з'явився новий художній фільм італійського режисера "Пригоди Піноккіо". Ось офіційний трейлер до цієї казки https://www.youtube.com/watch?v=mDh12KrkAJU
Попроси рідних, щоб знайшли тобі мультфільм за цією казкою та влаштуй на вихідних домашній кінозал. 
Перевір знання https://forms.gle/iPgS13aad7LoXu2V6
Зупинись! Випий води, виконай вправи для очей, з'їж пряник)


Українська мова
Сьогодні у тебе урок розвитку зв'язного мовлення і ти будеш складати твір за поданим початком та опорними словами.
Зараз надворі весна. Але від нас тільки-но пішла красуня-зима. І, хоча вона не принесла нам цього разу лютих морозів та пухнастого снігу, уяви себе у засніженому лісі та запиши свою історію. Пам'ятай, що зачин, основна частина та кінцівка позначаються у тексті абзацом. Придумай назву до тексту.
а) Зачин.
Нахвалявся мороз усіх у лісі поморозити. Холодних вітрів, лютих хурделиць наскликав.

б) Основна частина.

Питання
Словник
1)  Що він їм наказав зробити?

2)  Як лютували вітри і хурделиці?

3)  Чому засмутилися звірі і птахи?

4)  Хто їм прийшов на допомогу?
5)  Чому злякався мороз і відступив?
Заморозити все, огорнути землю снігом, запушити дерева, ялини.

Вітер вив, стогнав, плакав; хурделиці голосили, ридали, снігом все завівали, землю накрили пухнастими перинами, дерева в іній прикрасили.

Немає їжі, насіння, ягідок, стало холодно і голодно.

Лісники, учні, діти, природолюби; годівниці із зерном, ягідками; жмути сіна для оленів; гілочки смачні для зайченят.

Дружні, завзяті діти, любов до тварин.

в)  Кінцівка. (Висновок, свої враження).

Зупинись! Випий води, затанцюй свою улюблену руханку, з'їж пряник)



Образотворче мистецтво
Створи свою ілюстрацію до будь-якої казки. Наприклад, до прочитаної сьогодні тобою "Пригоди Піннокіо".


               Стоп урок! 

              Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           

Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

Чекаю на тебе у понеділок! 


середа, 25 березня 2020 р.

 Навчаймося разом!  (26.03.2020)


ПРИГОТУЙ: 

  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та вафельку)

Інфоматика
Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж вафельку)





Читання
Продовжуємо працювати над казкою братів Грімм "Шипшинка".

-Які у вас виникають асоціації, коли ви чуєте слова «КАЗКА»?

Ви вже знаєте, що, крім народних казок, є літературні. Створені авторами. Письменників, які їх складають називають казкарями. У цьому розділі вміщено казки письменників інших країн. Деякі з них стали такими відомими , що сприймаються читачами як народні. Наприклад, «Червона шапочка», «Попелюшка», «Дванадцять місяців». Багато прекрасних казок стали основою мультфільмів, кінофільмів, п'єс.
 Які казки ви ще знаєте?
 Які бувають казки? 
 Казка — це вигадана історія зі щасливим кінцем і обов’язковою перемогою добра над злом. Найчастіше в казках присутні чари і різні неймовірні у звичайному житті пригоди. Недоступне стає доступним, а нереальне – реальним.
Казка — це світ чарівний та незвичайний,
Казка — це диво, сповнене краси.
Поринуть у казку — це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
Прочитай с. 144 - 146
Перевір свої знання https://forms.gle/y6SoqqQpNs1xUPwD6

За бажанням намалюй малюнок до прочитаної казки.

Зупинись! Випий води, зроби вправи, з'їж вафельку)



Природознавство
Переглянь презентацію та дізнайся про ролини, які занесені до Червоної книги України.




А тепер дізнайся, як зберегти цю красу


Переглянь в підручнику с. 130-132 та заповни в зошиті с. 47

                                           Стоп урок! 
              Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           

Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

Чекаю на тебе завтра! 






вівторок, 24 березня 2020 р.


                               Навчаймося разом!  (25.03.2020)


ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та бананчик)


Математика
Намалюй по клітинках песика. Чи є у тебе четвероногий друг?


Переглянь відео про множення одноцифрового числа на двоцифрове.



та запам'ятай:


Виконай усно номери 835, 836, 837, 839; письмово 838, 841.
Перевір знання https://forms.gle/xXSBZfyiBhD9TJva7

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж бананчик)


Англійська мова

Перейди за посиланням на блог Алли Вікторівни та виконай завдання)


Зупинись! Випий води, зроби вправи, з'їж бананчик)



Фізична культура (теорія)
Продовжуємо знайомитися з футболом. Переглянь ТОП-10 українських футболістів, які підкорили світ.










                     Не забудь відмітити в "Обліку" 
                           виконання предметів


Стоп урок! 
              Ти - молодчинка!               

Чекаю на тебе завтра! 









понеділок, 23 березня 2020 р.

Навчаймося разом!  (24.03.2020)


ПРИГОТУЙ: 

  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та апельсинку)


Читання
Вітаю! У тебе сьогодні урок позакласного читання.
Пригадай ознаки весни, переглянувши це відео
Прочитай у посібнику з ПЧ с. 110 - 118. Який твір тобі найбільше сподобався?
А зараз РЕЛАКС. Розслабся, подивись на цю красу та з'їж апельсинку)


Перевір свої знання https://forms.gle/fFWggdcsU85g3tav9

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж апельсинку)




Українська мова
Сьогодні працюєш тільки по підручнику.
Пропиши та запам'ятай слово МЕТАЛ.


Виконай вправи 341 та 344 усно, а 342, 343 письмово.

Зупинись! Випий води та затанцюй з веселим ведмедиком, з'їж апельсинку)



Я у світі
Переглянь відео та запам'ятай славетних українців! Хочу, щоб колись серед цих імен було і твоє!
Заповни в зошиті с. 35


Стоп урок! 
              Ти - молодчинка!               

Чекаю на тебе завтра! 

Не забудь відмітити в "Обліку" виконання предметів

ЗА УВАГУ