четвер, 14 травня 2020 р.

Навчаймося разом (15.05.2020)


ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та цукати)

Читання
Пограємо?
Читай швидко. Виділяй інтоніцією «зайве» слово!
1) Казка каска казка казка
Дубочки дубочки зубочки дубочки
Мишка мишка мишка миска

2) Зірка зірка сірка зірка
Клітка квітка клітка клітка
Сніжок сніжок сніжок стіжок.

А тепер збери "розсипані" слова:
Ілхб,    ликбуб,    байником,      соколок.

А тепер утвори пари слів:

вовчик –                    тасечка
зайчик –                    водолази
качечка –                   воркотик
бобри –                     сіренький
котик –                      стрибайчик
   Сьогодні ти познайомишся з творчістю Івана Світличного.
       Іван Олексійович Світличний народився в селі Половинкине Старобільського району Луганської області 20 вересня 1929 року. Після закінчення середньої школи, в 1947 вступив на навчання на українське відділення філологічного факультету Харківського університету. Згодом, після закінчення університету, вступив до аспірантури Інституту літератури ім Т.Г. Шевченка. 
Під час перебування в інституті літератури, опублікував ряд літературознавчих статей в періодичних виданнях.
Перший арешт 1965 р. та тимчасове помилування.
13 січня 1972 р. Івана Світличного було заарештовано. Вирок по звинуваченню в антирадянській пропаганді та агітації – сім років таборів суворого режиму та п’ять років заслання.
Роки, проведені у тюрмах та виселках, підірвали здоров’я поета.
У жовтні 1992 року Івана Світличного не стало.
Відгадай загадки та дізнайся, з якими персонажами ти сьогодні познайомишся:
Загадка
Хвіст пухнастий, хутро золоте,
У лісі живе, курей в селі краде.


Загадка
Сам вечірньої години
Заховався в кущ малини.
Та на дуду голосну
Грає пісню чарівну.

Давай ознайомимося з його поетичним твором "Слухала лисичка солов'я":

Прочитай вірш самостійно на с.180. Спочатку прочитай очима, потім вголос, а потім продекламуй рідним)

А тепер доповни словами вірш:

Слухала Лисичка Солов'я.

Думала Лисичка: «.........?

Маю .........

й шовкові ...........

Чим же гірша ..........моя?»

Ти, Лисичко.........., та дарма.

Вбралася ти гарно, а ..........

Що ті ..........

й шовкові .............,

як у тебе голосу нема.

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж цукати)


Математика
Розігріємось?
Поросятка смакують конюшинку. Знайди цю рослинку з чотирма листочками
Сьогодні ми з тобою будемо розв'язувати рівняння, але не такі, як завжди. Послухай:
Тепер спробуй сам: 986, 990, 993 (с.149-150)
Попрацюй над задачами: 988, 991, 995 (с. 150-151).
Зупинись! Затанцюй запальний таночок з маршмеллоу) Посмакуй цукати!

Образотворче мистецтво
Ірина Василівна передає тобі привіт та хоче, щоб ти намалював улюблену тваринку https://dityinfo.com/dozvillya/yak-namalyuvati-tvarinok-ptashok-za-dopomogoyu-kartinok.html
Переходь та обирай)
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

середа, 13 травня 2020 р.

Навчаймося разом (14.05.2020)


ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та арахіс)

Інформатика
Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання


Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж арахіс)


Українська мова
Сьогодні ти познайомишся з цікавою формою дієслів. Знаєш чому цікавою? Бо в цих дієсловах неможливо визначити ні час, ні число, ні рід! Послухай та дізнайся, як називають такі дієслова:
Запам'ятай:
А тепер давай підготуємося до мовної теми:
1. Прочитай словосполучення. Гарна музика.
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А
у чоловічому           
Б у жіночому           
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А
сміятися, сміх, смішний
Б працює, пише, малює
В учень, учениця, учитися

3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі?
А
телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.
Люблю в погідний ранок сонце
І місяць срібний в ясну ніч.
Люблю садки, квітки в віконці
І гарних казочок безліч.
 
А пять           
 Б вісім         
В чотири
5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.
Широкий шлях -  ___________________________________
Висока тополя -  ____________________________________
Зелене поле - _______________________________________
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова теперішнього часу. Добери до них форми минулого та майбутнього часу.
Все навколо зеленіє.
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.
Ходить, ходити , ходила; працював, працює, працювати; говорити, говорять, говорила; сумує,
сумувати,сумував.
8. Запиши прислів
я, розкриваючи дужки.
    
Хто (не)працює, той (не)їсть. ________________________________________________________________
Семеро  одного  (не)ждуть. ________________________________________________________________
Хто (не)тримає свого слова, той сам себе зневажає.
____________________________________________________________________

Зупинись! Я приготувала для тебе запальний таночок з маршмеллоу) Затанцюємо?

Природознавство
Сьогодні ти дізнаєшся, яке значення має кров для організму людини та чому потрібно берегти серце:
Запам'ятай:
Опрацюй в підручнику с. 157-159. Обов'язково виміряй частоту свого пульсу.
Виконай завдання у зошиті (с.56)
Чекай на бонус - картку)
Стоп урок! 
   Ти - молодчинка!    
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни


вівторок, 12 травня 2020 р.

Навчаймося разом (13.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та снікерс)

Математика
Розігріємось?
Знайди одного кролика серед величезної кількості котів) можеш надіслати мені  фотозвіт)
Сьогодні ти дізнаєшся як змінюється частка при зміні дільника у кілька разів.
Переглянь уважно відео:
Розв'яжи усно номери 977, 978, 979, 980, 981, 983.
Оцінку ти сьогодні отримаєш виконавши завдання у бонус-картці. Чекай у Вайбері)
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж снікерс)

Українська мова
Сьогодні ти потрапиш до країни дієслів та послухаєш казочку про  частку "не":

Запам'ятай:
Пограємо?
Виконай усно вправи 441, 442, 443, 444, 448.
Чекай на завдання у Вайбері)
Зупинись! Випий води,повтори знову веселу руханку "У оленя є свій дім", з'їж снікерс)

Читання
Доповни чистомовку римованими рядками.

Рі-рі-рі — зростайте у ... (добрі).
Лі-лі-лі — діточки мої ... (малі).
Ші-ші-ші — не тамуйте зла в ... (душі).
Та-та-та — хай панує ... (доброта).
А ти пам'ятаєш, що таке рима?
Повправляємося у промовлянні скоромовки про лінькуватого Жоржика? Будь уважним, один із рядків скоромовки потрібно буде доповнити словом-римою.

Жоржик лежить, лежебока,

З лежебокою морока.

Женя каже: — Не лежи!

Жито жати поможи!

Жоржик каже: — Дуже жалко,

Жалко, Женечко, лежанки.

Що ж, де будете ви жати?

В житі зможу я лежати.

Ну й дружок, одна морока!

Не дружок, а... (лежебока).

Треба нам його провчити,

Працювати слід навчити.

Став він відмовлятись,

Словами кидатись...

Не слова, а небилиці!

Хлопче, та невже отак годиться?


 Як ти вважаєш, чи можна своїх друзів так закидати небилицями?


Розгадай анаграми та дізнайся імена героїв казкового оповідання, уривок з якого ти будеш сьогодні читати. 

тикКві лькаПілю шайкоПоспі йкоЗна айкоНез
Послухай про його автора - Миколу Носова. Це улюблений письменник мого дитинства! Я до сих пір пам'ятаю, як читала його "Незнайку в Сонячному місті" та просила маму зачиняти двері, бо знала, що зараз буду знову відчайдушно реготати)
Прочитай "Як Незнайко складав вірші" на с. 175-179.
Стоп урок! 
   Ти - молодчинка!    
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
     Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

понеділок, 11 травня 2020 р.

Навчаймося разом (12.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та тортик)

Літературне читання
Сьогодні ти починаєш вивчати новий розділ "Візьму перо і спробую". Як ти гадаєш, про що в ньому йдеться?
Прочитай скоромовку мовчки повільно, захоплено, здивовано, швидко:
Моркву, перець і гарбуз
Посадив старий дідусь.
Пестив їх та поливав —
Гарний урожай зібрав.
Сьогодні ти познайомишся з віршами, в яких мова йдеться про хлопчиків. Перший хотів називати все по-своєму, а другий мав дивну звичку. 
Прочитай про них на с. 173-175.
Пограємо? Добери рими:
Вчителів — ... (завів).
Уроки — ... (сороки).
Поїв — ... (корів).
До дошки — ... (ложка).
Вдома — ... (солому).
Два — ... (ква).
Сльози — ... (тривожиш).
Пробачте — ... (не плачте).
А тепер уяви себе справжнім поетом та закінчи рядки вірша:
Правда ж, мамо, я великий?
Сам взуваю... (черевики),
Зашнуровую... (шнурочки).
Сам вбираюся в... (сорочку).
Сам лице і руки... (мию),
Сам зачісуватись... (вмію).
І не плачу я... (ніколи)...
Скоро вже піду до... (школи)!
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж тортик)

Українська мова
Сьогодні ми з тобою продовжуємо розпізнавати часові форми дієслів у тексті.
Пригадай:
Послухай розповідь про дієслово і визнач, які ознаки дієслова у ній хибні. Всі хибні твердження виправ.

Дієслово - це частина мови, яка вказує на ознаку предмета і відповідає на питання що робити? що зробити? як? Дієслова у реченні завжди зв'язані з іменником і иступають головним членом речення, найчастіше це — підмет. Дієслова ніколи не бувають в переносному значенні, а тільки в прямому. Існує чотири форми часів дієслова. Це минулий, теперішній, майбутній і сучасний. Всі дієслова також змінюються за родами. Без дієслова неможливо побудувати речення.

А тепер заповни таблицю, дібравши за зразком до поданих дієслів всі можливі часові форми.

Зверни увагу, яку дію означає кожне дієслово — завершену чи незавершену.


Що робити?
Що зробити
Минулий час
(що робив?
 що зробив?)
Теперішній час
(що робить?)
Майбутній час
(що буде робити?
що зробить?)
Читати
читав
читає
буде читати
Прочитати
прочитав
 -
прочитає
Зеленіти



Зазеленіти



Гріти



Пригріти



Сміятися



Засміятися




Виконай усно вправи 427-431.

Зупинись! Випий води, затанцюй запальний таночок разом з міньонами,з'їж льодяник)



Трудове навчання

Ірина Василівна передає тобі привіт та чекає на твій шедевр. Інструкцію чекай у вайбері.

Стоп урок! 
  Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни