четвер, 21 травня 2020 р.

Навчаймося разом (22.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та ківі)

Математика
Ти відмінно приготувався до контрольної роботи! Тож чекаю твоєї роботи на "12" балів!
1. Розв’яжи задачу
У хлопчика було 56 білих і чорних кролів. Сьому частину становили білі кролі. У скільки разів білих кролів було менше, ніж чорних?

2. Обчисли приклади
60 : 15 =                          4 • 120 =             250 • 4=

62 : 31 =                         48 + 48 : 3=         590 – 237=

54 :3=                             43 – (11 – 7)=      800 : 40 • 5=

54 : (60 – 51) + 44=        170+330 =           80 – 26 • 3 + 28=


3. Розв’яжи рівняння
5 • х = 80          х - 225 = 149          х : 6 = 0


4. Накресли 3 відрізки: перший – 10 см, другий – 2 рази коротший, а третій - на 6 см довший від другого.

5. Знайди:
п’яту частину від 40
третину від року
сьому частину від тижня
кількість днів у 9 тижнях.


6. Обчисли
73 м - 37 см                 1 км – 600 м
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж ківі)


Я у світі
Давай пограємо у гру. Я написала початок речення, а ти закінчи його:
Бути добрим — ... 
Бути ввічливим — ...
Бути працьовитим— ...
Бути милосердним— ...
Бути щедрим— ...
Добре вчитись— ... 
Бути сумлінним— ...
Сьогодні ми з тобою поговоримо про те, що будь-який вчинок завжди має наслідки, про правопорушення та якими бувають наслідки правопорушень.
Розглянь малюнки на с. 136-137 у підручнику. Що вчинили діти? Які наслідки таких учинків? 

Як ти розумієш слово покарання?
Прочитай про це у тлумачному словничку на с. 137.  


Скажи, що може трапитися, якщо:
· залізти в чужу машину;
· кинути камінь у вікно трамвая або потяга;
· спалити кнопку виклику в ліфті;
· приклеїти жувальну гумку на стілець;
· стояти на варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
· кинути петарду під ноги перехожому.


 Прочитай і поясніть народну мудрість на 
с. 137.
Опрацюй с. 139-141.
Що нового ти дізнався?

Розглянь малюнки на с. 141. Розкажи, чому відмінили виставу в цирку?

Запам’ятай! Від пустощів до злочину — один крок!
 Розподіли вчинки на дві групи: пустощі та правопорушення. Поясни свій вибір. Обговори з дорослими, якими можуть бути наслідки цих вчинків:
Розмальовування стін у під’їзді; повідомлення по телефону про нібито закладену бомбу; викрадення з кіоску музичного диска; підпалювання кнопок дзвінків у будинку.
А тепер пограємо. Роздивись та скажи, які правопорушення скоєні героями казок?





Виконай завдання в зошиті (с.32-33)
Зупинись! Випий води,повтори знову веселу руханку "У оленя є свій дім", з'їж ківі)

О нас | Multilingual kids Home-Based

Образотворче мистецтво
Ірина Василівна передає тобі привіт та нагадує, що завдання ти отримав ще на початку тижня) Вона чекає на твої шедеври!
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

середа, 20 травня 2020 р.

Навчаймося разом (21.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та маффін)

Інформатика
Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання.
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж маффін)

Математика
Розігріємось? 
Напиши мені скільки в тебе вийшло)
Помалюємо по клітинках?










Сьогодні ти пригадаєш як визначати час за годинником та ділити способом підбору. Поїхали!


А тепер виконай самостійно номери 1026, 1027.
Давай підготуємося до контрольної роботи? Розв'яжи усно:
1. Розв’яжи задачу
У майстерні було 36 м тканини. Четверту частину залишили для дитячих костюмів, а з решти пошили 9 однакових чоловічих костюмів. Скільки метрів тканини потрібно на 1 чоловічий костюм?


2. Обчисли приклади
72 : 24 =           5 • 120 =                     61 – (15 – 9)=
76 : 19 =          26 • 3 – 30=                130 • 4=
360 : 6 =          183 – 48 • 3 =              850 – 324=
180+420=         60 – 24 • 2 + 18=       24 : (40 – 32) + 57=
3. Розв’яжи рівняння
х • 4 = 64                  х + 224 = 368                    х : 5 =1


4. Накресли 3 відрізки: перший – 6 см, другий – 2 рази довший, а третій - на 4 см коротший від другого.
5. Знайди :
п’яту частину від 20 см
шосту частину від доби
чверть години
кількість днів у 8 тижнях


6. Обчисли
54 м – 45 дм                    1 кг – 400 г

Зупинись! Випий води,повтори знову веселу руханку "У оленя є свій дім", з'їж маффін)

Природознавство
Сьогодні ти дізнаєшся для чого нам потрібні органи чуття. Послухай:
Запам'ятай:
Виконай завдання в зошиті на с.58-59.
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
       Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

вівторок, 19 травня 2020 р.

Навчаймося разом (20.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та полуничку)
Математика
Розігріємось? Задачі ускладнюються) Придивись до найменших деталей!
Напиши мені скільки в тебе вийшло)
Сьогодні в нас з тобою дуже цікава тема! Гадаю, тобі сподобається знаходити частину числа та позначати її цифрами. Переглянь уважно відео:
Спробуй тепер самостійно: 1010, 1011, 1012, 1014 (усно)
Зупинись! Випий води, затанцюй "Чуча-чачу", з'їж полуничку)


Українська мова
Сьогодні в тебе відповідальна справа. Налаштуйся: потрібно написати на "12" контрольний диктант. Я в тебе вірю! Приготуй зошит, ручку та олівець. Сядь зручненько. Поїхали!
Не забудь відправити мені фото)
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж полуничку)

Читання
Розігрій язичок. Позмагайся з рідними: хто швидше?

А тепер читай виразно і чітко!


ШКОДЛИВИЙ ЦАП
На городі цап, цап
Капусточку хап, хап,
Борідкою трусь, трусь,
Капусточку хрусь, хрусь,
Ратичками туп, туп,
Капусточка хруп, хруп,

А за цапом дід, дід
З батурою хтось, хтось.
Цап як скаче: брик, брик,
На все село крик, крик,
На синяки дме, дме,
Вигукує: «Ме! Ме!»
За ним Рябко: «Гав! Гав!
Оце тобі, щоб не крав!»
А тепер прочитай цікаві віршики на с. 182-183. Який тобі найбільше сподобався?
Пограємо? Добери риму
Чоловічки — ... .
Вмить — ... .
Ніжки — ... .
Порозставля — ... .
Поробив — ... .
Чоловік — ... .
Стоп урок! 
   Ти - молодчинка!    
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
     Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни


понеділок, 18 травня 2020 р.

Навчаймося разом (19.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 

  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та апельсинку)
Читання

Темним лісом поспішав
Гномик Бука на урок.
Ніс слова. Та раптом впав,
І розсипався мішок.

Допоможи мені, будь ласка "зібрати" розсипані слова:
АЗКАК, ОВІННЯПОДА, ШІРВ, ЙКАБА, СКОКАРОМОВ, ДКАЗААГ
Як ти гадаєш, що об'єднує ці слова?
Чи бачив ти коли-небудь як цвіте гречка? Подивись!
А тепер послухай вірш Андрія М'ястківського "Біла хмарка"

та вивчи його напа'ять)
А тепер прийшов час дізнатися наскільки швидко ти навчився читати у третьому класі) Поклади перед собою секундомір. Натисни пуск та читай, допоки не пройде одна хвилина. Тепер порахуй усі (навіть, самі маленькі) слова та напиши мені кількість.
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж апельсинку)
Українська мова
Минулого уроку ти готувався до перевірки знань. Ну що ж...розпочнемо! Я вірю в твій успіх! Фото з письмовою роботою обов'язково надішли мені)
1. Прочитай словосполучення. Чудовий день.
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А
у чоловічому           
Б у жіночому           
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А бігун, біжить, підбіг
Б летить, біжить , стрибає
В синій, високий, синіє

3. У якому рядку всі дієслова подано у теперішньому  часі?
А телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.
В білій одежині цілий рік ходила,
Навесні зелений волос розпустила,
Кучері вмивала чистою росою
Та й розвеселяла білою красою
 
А пять           
 Б сім        
В шість
5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.
Лісова галявина -  ___________________________________
Стигле яблуко -  ____________________________________
Могутній дуб - _______________________________________
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова минулого часу. Добери до них форми теперішнього  та майбутнього часу.
Летіла лелека, летіла здалека
Та й сіла на хаті зірки рахувати.
Не їла , не спала, всю ніч рахувала.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.
Дружити, дружать, дружив; писав, писати, пише; малював , малювати, малює; летіти, летів, летіло.
8. Запиши прислів
я, розкриваючи дужки.
    
Чого навчишся, того за плечима (не)носити. ________________________________________________________________
________________________________________________________________
Хто у воду лізти боїться, той плавати (не) навчиться. ________________________________________________________________
________________________________________________________________
Сльозами горю (не)допоможеш.
________________________________________________________________________________________________________________________________
Зупинись! Випий води, зроби вправи, з'їж апельсинку)

Трудове навчання
Ірина Василівна передає тобі привіт) Чекай завдання у вайбері.

Стоп урок! 
   Ти - молодчинка!    
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
     Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни