Навчаймося разом (22.05.2020)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та ківі)
Математика
Ти відмінно приготувався до контрольної роботи! Тож чекаю твоєї роботи на "12" балів!
1. Розв’яжи задачу У хлопчика було 56 білих і чорних кролів. Сьому частину становили білі кролі. У скільки разів білих кролів було менше, ніж чорних?
2. Обчисли приклади
60 : 15 = 4 • 120 = 250 • 4=
62 : 31 = 48 + 48 : 3= 590 – 237=
54 :3= 43 – (11 – 7)= 800 : 40 • 5=
54 : (60 – 51) + 44= 170+330 = 80 – 26 • 3 + 28=
3. Розв’яжи рівняння
5 • х = 80 х - 225 = 149 х : 6 = 0
4. Накресли 3 відрізки: перший – 10 см, другий – 2 рази коротший, а третій - на 6 см довший від другого.
5. Знайди:
п’яту частину від 40
третину від року
сьому частину від тижня
кількість днів у 9 тижнях.
6. Обчисли
73 м - 37 см 1 км – 600 м
Давай пограємо у гру. Я написала початок речення, а ти закінчи його:
Бути добрим — ...
Бути ввічливим — ... Бути працьовитим— ...
Бути милосердним— ...
Бути щедрим— ...
Добре вчитись— ...
Бути сумлінним— ...
Сьогодні ми з тобою поговоримо про те, що будь-який вчинок завжди має наслідки, про правопорушення та якими бувають наслідки правопорушень.Розглянь малюнки на с. 136-137 у підручнику. Що вчинили діти? Які наслідки таких учинків?
Як ти розумієш слово покарання?
Прочитай про це у тлумачному словничку на с. 137.
Скажи, що може трапитися, якщо:
· залізти в чужу машину;
· кинути камінь у вікно трамвая або потяга;
· спалити кнопку виклику в ліфті;
· приклеїти жувальну гумку на стілець;
· стояти на варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
· кинути петарду під ноги перехожому.
Прочитай і поясніть народну мудрість на
· залізти в чужу машину;
· кинути камінь у вікно трамвая або потяга;
· спалити кнопку виклику в ліфті;
· приклеїти жувальну гумку на стілець;
· стояти на варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
· кинути петарду під ноги перехожому.
Прочитай і поясніть народну мудрість на
с. 137.
Опрацюй с. 139-141.
Що нового ти дізнався?
Опрацюй с. 139-141.
Що нового ти дізнався?
Розглянь малюнки на с. 141. Розкажи, чому відмінили виставу в цирку?
Запам’ятай! Від пустощів до злочину — один крок!
Запам’ятай! Від пустощів до злочину — один крок!
Розподіли вчинки на дві групи: пустощі та правопорушення. Поясни свій вибір. Обговори з дорослими, якими можуть бути наслідки цих вчинків:
Розмальовування стін у під’їзді; повідомлення по телефону про нібито закладену бомбу; викрадення з кіоску музичного диска; підпалювання кнопок дзвінків у будинку.
Розмальовування стін у під’їзді; повідомлення по телефону про нібито закладену бомбу; викрадення з кіоску музичного диска; підпалювання кнопок дзвінків у будинку.
А тепер пограємо. Роздивись та скажи, які правопорушення скоєні героями казок?
Виконай завдання в зошиті (с.32-33)
Зупинись! Випий води,повтори знову веселу руханку "У оленя є свій дім", з'їж ківі)
Образотворче мистецтво
Ірина Василівна передає тобі привіт та нагадує, що завдання ти отримав ще на початку тижня) Вона чекає на твої шедеври!
Стоп урок!
Ти - молодчинка!
Відмічай в "Обліку" виконання предметів
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни