четвер, 23 квітня 2020 р.

Навчаймося разом (24.04.2020)
ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та халву)

Читання
Щоб твій язичок гарно працював,потренуйся промовляти скоромовку:
Прочитай вірш:
Травень

– Я у весни – останній місяць.
Її я славлю, як поет.

І, мов художник-живописець,
Малюю травами портрет.

Ще й покриваю ніжним цвітом
Закучерявлені сади,
Щоб працьовиті бджілки дітям
Збирали сонячні меди.


Сьогодні ми познайомимося з творчістю українського поета Миколи Сингаївського і прочитаємо вірш «Вийшов травень з лісу».
Познайомся з біографією цього поета
А тепер послухай вірш "Вийшов травень з лісу"
Чи цікаво тобі дізнатися,чому цей місяць так називається?
Ø ТРАВЕНЬ - таке найменування останній місяць весни отримав у двадцятому столітті. До цього він називався май - від імені давньоримської богині весни Майї. У народі його називали: травник, громовик, пісенник.
А тепер прочитай вірш на с. 167
Пограємо?
 Гра «Диктор телебачення».
Прочитай вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.


Гра «Знайди риму».
Вклонився — ... (зазеленівся). Усміхнувся — ... (роззувся).
Прослались — ... (озивались). Квіти — ... (ходити).

Гра «Доповни рядки».
Травень вклонився...
Травень усміхнувся...
Травень учився...
А тепер вивчи вірш напам'ять та надішли мені відеозапис)
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж халву)



Математика
Намалюй по клітинках гарного півника.
Послухай задачу та розв'яжи її разом з Крошем. Дізнайся, як поділити суму на число:
                                             Отже, запам'ятай














Виконай усно номери 880 (2,3), 882, 883, 885, 886.
Перевір знання https://forms.gle/wDNkHmmcyAz7WZ2i6
Я підготувала для тебе цікаву гру:

Чекай бонусне завдання у Вайбері.
Зупинись! Випий води, затанцюй запальний таночок разом з міньонами,з'їж халву)

Оразотворче мистецтво
Ось завдання від Ірини Василівни) Відчуй себе принцем або принцесою! Можеш надіслати своє фото)


Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни


середа, 22 квітня 2020 р.

Навчаймося разом (23.04.2020)
ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та кукурудзяні пластівці)

Інформатика

Перейди за посиланням на блог Інни Олегівни та виконай завдання

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж пластівці)

кукурузные хлопья — Шоколадный дом Шольто

Читання
Розігріємось?) Давай вивчимо лічилку:
А тепер пограємо у "Шифрувальників"!
Читай, «вивертаючи» слова правильно.
амам, анар, ашак, атав, ялук, афаш, атад, апал, агав, акйам, акйаб, абраф, акшач, акйач, акпап, апмал, атрап, акрам, талас, талах, нажак, нараб, акшатп, акравс, йавмарт.

Сьогодні ти прочитаєш вірш Лесі Українки «Уже весняне сонце припікає». (с.166)
Цікаво знати!
У світі є близько 130 видів зозуль. І живуть вони на всіх континентах, крім Антарктиди. Багато видів поїдають «волохатих» гусениць, яких за отруйність інші птахи оминають. Спостерігаючи за нашими українськими зозулями, вчені-орнітологи встановили, що вони є рекордсменами серед птахів помічників людини у боротьбі за високий урожай садів, за збереження зелених легенів нашої планети — лісів. У середньому одна зозуля за день, крім ста штук гусені шовкопряда, ще з’їдає 39 коників зелених, 45 червів капустяних, 5 личинок хруща, 4 павуків-хрестовиків, 3 лялечок метелика, 18 молодих ящірок, завдовжки 20 см. Траплялися випадки, коли при величезному купченні волохатої гусені зозулі з’їдали їх по 10 штук на хвилину. Сама ж зозулька розміром трохи більша за шпака. Та за таку величезну, санітарноважливу і корисну роботу нам треба молитися на зозуль, бо маємо екологічно чисті, без отруйних хімікатів сади і ліси. Вважаємо, що ці птахи вартують пам’ятника в Україні! І не гіршого, ніж горобці в американському Бостоні, голуби-поштарі — в Англії, гуси — в Римі!!! Завдяки ретельним дослідженням орнітологів, ми тепер достеменно знаємо, чому зозулі не вигодовують власних малят. Адже волоски гусені — надто колючі й отруйні! Жодне маля від такої їжі не вижило б! Шлунок же дорослих зозуль час від часу очищається від колючих волосків гусені виверженням їх разом з кутикулою. То ж не будемо тепер зозуль називати з іронічною посмішкою легковажними, безтурботними, бо таку долю на Землі їм Усевишній Творець досконалості подарував. Зозулиних пташенят висиджують і вигодовують білі трясогузки, сірі славки, дроздові очеретянки, зорянки, вівчарики, кропив’янки, мухоловки, горихвістки, сорокопуди. Стверджують, що зозулині яйця можна зустріти навіть у дуплах дятлів та на болотяних купинах, серед яєць кулика. 
Послухай спів цієї чудової пташки:

Зупинись! Випий води, затанцюй запальний таночок разом з міньонами,з'їж пластівці)

Природознавство
У тебе починається один з найцікавіших розділів "Людина та її організм", в якому ти дізнаєшся про основні системи органів та зрозумієш їх значення в житті людини.
Переглянь відео:

Прочитай у підручнику с.144-146.
А тепер закріпи знання у зошиті на с.51
Я приготувала для тебе цікаву гру!


Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

вівторок, 21 квітня 2020 р.

Навчаймося разом (22.04.2020)
ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та бізешку)

Математика
Ми з тобою вивчили багато нового та набули знань про множення і ділення в межах 1000. Впевнена, що ти вправний математик! Давай перевіримо?
Виконай завдання та надішли мені фото)
1.  Яким є значення виразу 560 : 70

А) 8

Б) 80

В) 70

2. Яке значення має вираз 34 · 3?

А) 120

Б) 102

В) 112

3. Яке значення має вираз (200 + 50 + 6)·2?

А) 512

Б) 521

В) 522

4. Встанови послідовність дій та знайди значення виразу

80 · 5 – 400 : 100 + 45=

5. Зєднай стрілочками значення кожного виразу

350 · 2 – 610 : 10                           800

980 – 45 · 4                                    639

200 : 200 · 0                                   0

6. У 4 ящиках – 36 кг апельсинів. Скільки кілограмів апельсинів в одному ящику?

7. Доїльним апаратом одна доярка за годину видоює 12 корів. Скільки корів видоять такими апаратами 5 доярок за 8 годин роботи?
 Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж бізешку)


Українська мова
Давай пригадаємо, що ти вже знаєш про прикметник та підготуємося до перевірної роботи)
1.   Закінчи речення: прикметник – це …

2. Спиши, підкресли прикметники:

Виглянуло лагідне сонечко. Чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річка освітились його лагідним промінням.

3. Добери та запиши прикметники до іменників:

Дуб…, малина …, озеро… .

4. Утвори словосполучення прикметників з іменниками, спиши, визнач рід:

Прохолодний ( ранок, весна, повітря), добрий ( справа, слово, дідусь), золотий (сонце, ланцюжок, осінь).

5. Утворити та запиши прикметники від іменників:

Чесність - _______________ , сміх - ________________, зелень - __________________ вишня - _________________ , ніч - __________________ , дзвін - ___________________

6. Заміни прикметники антонімами і запиши отриманий текст. Підкресли головні члени речення.


Важкі чорні хмарки пливли по небу. Сердитий вітер гойдав товсті гілки дерев. Люди одягли зимній одяг.

Зупинись! Випий води, повтори, вже відому тобі, веселу руханку,з'їж бізешку)

Читання
Позмагайся з рідними: хто швидше промовить скоромовку?
Сидів горобець на сосні, —
Заснув — і упав уві сні.
Якби не упав уві сні.
Сидів би він ще на сосні.
 Пригадай, який зараз місяць? 
А чи знаєш ти, що квітень ще називають цвітень, краснець, водолій, лелечник...
Прочитай виразно вірш Валентини Ткаченко "Квітень" на с.165.
А тепер пограй у звуконаслідувальну гру "Що як звучить?"
Жук літає угорі і дзижчить... (жу-жу-жу).
Вуж сховався у норі і шипить... (шу-шу-шу).
Шелестить трава... (ша-ша-ша).
Пилка дзенькає... (дза-дза-дза).
Краплі падають... (дзень-дзень-дзень).
Повний звуків день.
Прочитай "Розмову с одудом" на с. 166, передаючи голос пташки.
Цікаво знати!
Батьківщина одуда — спекотна Африка. Він і дотепер мешкає на широких територіях цього континенту. На території Центральної Африки зимують і одуди, що гніздують в межах помірного клімату. Одуди селяться на прогрітих сонцем, відкритих місцинах. Цього барвистого чубатого птаха можна зустріти на лісових галявинах, луках, пасовиськах, полях, виноградниках. Одуди перекликаються глухими окриками, «удуд-дуд», яким і зобов’язані своєю назвою. Наполохані птахи видають різкі крики, схожі на каркання.
Помилуйся цією пташкою:
Спробуй дібрати риму:
Ду-ду-ду — ... (у саду).
Чі-чі-чі — ... (вночі).
Чі-чі-чі — ... (ключі).
Ду-ду-ду — ... (не знайду).

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни


понеділок, 20 квітня 2020 р.

Навчаймося разом (21.04.2020)
ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та пасочку)



Читання
Відгадай загадку.
Білосніжні, гарні птиці
Дім будують на водиці.
Дуже схожі на гусей,
Обережні до людей! 
Цікаво знати!
Назва цього птаха означає «білий», що відповідає його символіці, як білого денного світла ( сонячний птах ). У багатьох народів лебідь – Божественний птах, символ богів; незаплямованої білизни; повноти задоволення бажань; відродження; краси, вірного кохання; вродливої дівчини; щасливого дитинства.
Лебідь у давніх русів – символ вірності, любові до рідної землі.
Стародавній слов’янський фольклор знає прекрасні образи дів – лебедів. Поширеними мотивами було перетворення лебідки – королівни у дівчину – красуню.
Давньоруський переказ знає могутню Білу лебідь, що володіла живою водою, молодильними яблуками. Проукраїнська легенда про заснування Києва, окрім Кия, Щека та Хорива, називає ще й сестру їхню, Либідь.
Сьогодні ти познайомишся з біографією Михайла Стельмаха та прочитаєш уривок з повісті «Гуси – лебеді летять» .

Слова Михайла Стельмаха з минулого перегукуються з народною піснею «Гуси-лебеді» в обробці Богдана Стельмаха, яку виконує вокальне тріо «Либідь».

Послухай її...


Подивись уривок з екранізації повісті "Гуси-лебеді летять" М. Стельмаха

та прочитай у підручнику с. 163-165
Можливо ти не зовсім зрозумів слова:
Брама – великі ворота.
Одгетькує – відсторонює.
Страхаюсь – лякаюсь.
Пограємо?) Спробуй швидко знайти у тексті речення з такими словами:
… розмерзнеться сік у деревах …
… а сонце посміхнеться …
… сонце не може …
… урочисто каже дід …
… розчиняється діброва …

Спробуй скласти сенкан  до слова «ГУСИ - ЛЕБЕДІ»

Перевір свої знання: https://forms.gle/e45541NP85X6vUbU7
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж пасочку)


Українська мова
Давай пригадаємо:
- Яку частину мови ми вивчаємо?
 (Прикметник)
- Що виражає прикметник?
(Ознаку предмета)
- На які питання відповідає прикметник?
 (Який? Яка? Яке? Які?)
-З яким словом пов’язаний найчастіше у реченні? 
(З іменником)
- У якому числі може стояти прикметник?
 (У однині і множині)
-Які закінчення мають прикметники у множині?
 ( -і)
- Як змінюється прикметник у однині?
 (За родами)
- Які закінчення мають прикметники ч.р., ж.р, с.р.? 
(-ий, -ій; -а, -я; -е, -є)
-Яким членом речення виступає прикметник? (Другорядним)
Прочитай словосполучення:
У моєї мами золотий годинник.
У моєї мами золоте серце.
Як ти гадаєш, у якому реченні прикметник вжито у прямому значенні, а у якому в переносному?

Виконай усно вправи 370, 371, 375.
Чекай на цікаве завдання у Вайбері)

Зупинись! Випий води, повтори, вже відому тобі, веселу руханку,з'їж пасочку)

Трудове навчання
Чекай на завдання від Ірини Василівни у Вайбері.


Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни