Навчаймося разом (09.04.2021)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та арахіс)
За посиланням https://vseosvita.ua/go введи код: vjs848
Навчаймося разом (09.04.2021)
Навчаймося разом! (08.04.2021)
Сьогодні ми з тобою починаємо вивчати новий розділ.
— Прочитайте його назву на с.135
— Які твори будемо вивчати в цьому розділі?
— Які твори письменників ми вже вивчали?
Прослухай це відео та прочитай виразно уривок на с.137 - 142:
Українська мова
Сьогодні у нас з тобою розвиток зв'язного мовлення. Ми продовжуємо з тобою вчитися писати перекази. Уважно слухай та виконуй завдання вчителя:
Математика
Продовжуємо з тобою ділити багатоцифрові числа. Переглянь відео та навчися діленню чисел, що закінчуються нулями:
А тепер виконай самостійно № 912 на с. 145 та пройди тест за цим посиланням https://vseosvita.ua/go введи код: njs044або
відскануй QR-код за допомогою смартфона:
Ірина Василівна передає тобі привіт) Переходь на її блог ( https://irinakabul.blogspot.com/p/4_19.html ) та виконуй завдання. Не забувай скинути фотозвіт.
Навчаймося разом (07.04.2021)
за допомогою смартфона:
Навчаймося разом (06.04.2021)
-Хто
автор байки "Котова
наука"?
-Чому
така назва байки?
- Прочитай мораль
байки. Поясни, як ти її розумієш.
- Хто з
героїв сподобався?
- Які людські вади засуджує автор?
Прочитай уривок із вірша:
Затихнув
гомін. В залі згасло світло,
І враз,
заполонивши всі чуття,
Розсунулась
завіса...
І розквітло
життя — мов казка,
Й казка
— мов життя.
А тепер дай відповіді:
— Що показують у театрі?
— Що таке п’єса?
— Чим вона відрізняється від творів інших жанрів?
— Які особливості побудови п’єси?
— Які п’єси ти читав?
— Продовж речення: «Щоб показати п’єсу на сцені,
потрібно...».
Познайомимося:
Талановита
письменниця Неля Шейко-Медведєва народилася на Львівщині, в місті Бориславі.
«Згадуючи дитинство, — відзначає вона, — я неодмінно згадую пісні свого краю,
казки земляків — бойків та лемків, оповідки моєї бабусі, яка піввіку прожила на
півдні України, в донецьких степах.
У мене не було
жодної іграшки, купленої в магазині. Я сама майструвала ляльки, придумувала їм
казкові біографії, змушувала їх жити, а вони вчили мене мріяти і фантазувати».
Нині проживає у
Києві. Пише як літературною мовою, так і отчою говіркою — для душі, для дітей,
для земляків. Є авторкою збірок п'єс-казок для дітей «Квітка щастя» і «Чари
осіннього лісу».
— Хто автор прочитаної п’єси-казки?
— Хто головний герой твору?
— Яким є твоє ставлення до нього?
— Чия поведінка видалася тобі несподіваною?
Чому?
— Учинки кого із персонажів ти засуджуєш, а кого
— схвалюєш? Чому?
— Яку роль хотів би зіграти у п’єсі? Чому?
А тепер уяви себе артистом та виразно прочитай цю п'єсу-казку на с.124.
Навчаймося разом (05.04.2021)
А тепер прочитай з інтонацією,яка вказана в дужках:
1)Коли б ти
знав , як я злякався за тебе! (Із острахом)
2)А чи не
спіткає нас якесь лихо в путі? ( З
тривогою)
3)Дуже радий,
що ти врятувався , братику мій! (Радісно)
4)Пішов! Гора
повалилася з плечей!(З полегшенням)
(Пригадайте з
якої байки взяті ці фрази.)
5)Прийшла!
Знати, так тому і бути! (Із острахом)
6)Прийшла!
Знати, так тому і бути!(Радісно)
7)Пішов!..
Прийде або ні? Загадка…(Замислено)
8)Борони боже
від таких зустрічей! ( З полегшенням)
Сьогодні у нас
останній урок на якому ми будемо вивчати байки. Що таке байка і її особливості ти пригадаєш , коли прочитаєш деформований текст.
йБака –
венеликйи ,найтішечас вашорвіний втір чаповнольго змісту. У кахбай в захраоб
травин,сорнил,них зір преметівд нобжеразо делюй.
Перу людини ,чию творчість ми будемо сьогодні вивчати
на уроці , належали і вірші, і загадки, і скоромовки, і байки, і п’єси .
Де ходив
котик?
Як він ліг відпочивати?
З ким його
порівнює автор?
За що його сварив Петрусь?
Що відповів на
це котик ?
Що порадив
робити хлопчикові?
Яким у байці
зображено котика?
Чи можете
визначити риси його характеру?
Яким у байці
зображено Петруся?
Чи можете
визначити риси його характеру?
Знайдіть і
прочитайте мораль байки.
Які людські
вади засуджує автор?