четвер, 28 квітня 2022 р.

                     Навчаймося разом (29.04.2022)

ПРИГОТУЙ: 
  • олівці та зошити
  • гарний настрій та трубочки зі згущеним молоком)
Математика
Продовжуємо закріплювати різні способи додавання та віднімання:
Давай спробуємо намалювати малюнок по клітинках? Покажеш мені, що в тебе вийшло?
Стрілочка показує в яку сторону вести лінію, а цифра на скільки клітинок)
Навчання грамоти
Вчора ти дуже каліграфічно списав текст. Розумничка! Я бачила як ти старався! Давай сьогодні спишемо ще один текст іще краще, ніж вчора:
Дякую за старання!
Зупинись! Випий води,виконай руханку "У оленя є свій дім", з'їж трубочку)
ЯДС
Ти вже багато чого дізнався і про рослини, і про тварин, і про комах. Давай сьогодні поговоримо про риб:
Давай виконаємо завдання у зошиті:
Розумію, що ти ще не знаєш багато назв риб, але спробуй пограти:
Напиши обов'язково на дошці побажання мені і своїм однокласникам (можеш додати фото):

Сделано на Padlet
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка! 
Приємних вихідних! 

середа, 27 квітня 2022 р.

                       Навчаймося разом (27.04.2022)

ПРИГОТУЙ: 
  • олівці та зошити
  • гарний настрій та маффін)


Англійська мова
Перейди за посиланням на блог Алли Вікторівни та виконай завдання)

Навчання грамоти
Сьогодні попрацюємо над списуванням:
Побудуй звукову модель слова
реп'яшок.
А тепер прочитай текст та дізнайся як діти виграли комп'ютер:
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж маффін)

Мистецтво
Ірина Василівна передає тобі привіт) Завдання від неї переглянь  на блозі https://irinakabul.blogspot.com/p/1_27.html , https://irinakabul.blogspot.com/p/1.html та у Вайбері.
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка! 
Чекаю на тебе завтра! 

вівторок, 26 квітня 2022 р.

                   Навчаймося разом (27.04.2022)



ПРИГОТУЙ: 
  • олівці та зошит
  • гарний настрій та кукурудзяні пластівці)

Математика
Cьогодні давай закріпимо вивчені способи додавання та віднімання. Використовуй той спосіб, яким тобі зручніше рахувати:
Давай пропишемо каліграфічно цифру 9:
Навчання грамоти
Чи чув ти про такий знак - "апостроф"? Ні? 
Давай дізнаємося для чого він потрібен:
А тепер попрацюємо у зошиті:
Побудуй звукову модель слова під'їзд.
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж пластівці)




А тепер давай розімнемо язичок та почитаємо:
Віршик "Маю десять пальців я" вивчи напам'ять. Використовуй для пальчикової гімнастики.

ЯДС
Вчора ми дізналися з тобою багато чого нового про тварин. А давай пригадаємо, яких тварин називають дикими, а яких - свійськими:
Давай сьогодні детальніше розберемося: хто ж такі - комахи?
Запам'ятай:
Перевір набуті знання:
А тепер давай пограємо та перевіримо як ти знаєш назви комах:

Дизайн і технології
Олена Леонідівна передає тобі величезний привіт та запрошує на свій блог  )
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка! 
Чекаю на тебе завтра! 

понеділок, 25 квітня 2022 р.

                      Навчаймося разом (26.04.2022)



ПРИГОТУЙ: 
  • олівці та зошит
  • гарний настрій та булочку)

Математика
Ти вже знаєш як додавати послідовно частинами. Сьогодні давай розглянемо віднімання послідовно частинами:
Перевіримо набуті знання та виконаємо завдання у зошиті:

Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж булочку)
Булочка PNG клипарт изображения (картинки) с альфа каналом и ...

ЯДС
Ми вже з тобою багато чого дізналися про рослини. Сьогодні давай поговоримо про тварин:
Правда цікаво? 
Відкриємо та виконаємо завдання в зошиті:
Я знаю, що ти гарно попрацював. Тому тепер можна розважитися та пограти у гру:
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка! 
Чекаю на тебе завтра!

неділя, 24 квітня 2022 р.

  Навчаймося разом (25.04.2022)

ПРИГОТУЙ: 

  • олівці та зошит
  • гарний настрій та яблучко)

Математика
Продовжуємо з тобою працювати над додаванням двоцифрових чисел. І сьогодні ти дізнаєшся про додавання чисел частинами:
А тепер спробуй самостійно:
Наостанок, пропоную пограти в цікаву гру: 
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж яблучко)

Навчання грамоти

Ми вже з тобою знаємо про буквосполучення "дз". До речі, скільки звуків "дз" позначає? Давай ознайомимося  ще з одним буквосполученням "дж":

Пропишемо:
Запам'ятай:
А тепер почитаємо:
Побудуй звукову модель слів: джерело, джунглі. 
Зрадію, якщо віршик "Джміль" вивчиш напам'ять)
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка! 
Чекаю на тебе завтра!