Навчаймося разом (02.04.2021)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та булочку)
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж булочку)
Навчаймося разом (02.04.2021)
Тане сніжок, квітне лужок.
День прибуває. Коли це буває?
Одна з народних легенд розповідає, що казкова жар-птиця приносить із теплих морів золотий ключик, яким міцно зачиняє двері домівки, куди сховалась зима. А потім поступово відчиняє троє дверей, з яких виходять три красеня: Березень, Квітень, Травень. Кожному з них жар-птиця наказ дає, посилає на землю.
Знайди у "Позакласному читанні" розділ "А вже весна, а вже красна". Прочитай твори та дай відповіді на запитання в кінці теми.
Навчаймося разом (31.03.2021)
На сьогоднішньому уроці миз тобою повинні повторити і поглибити знання про дієслова . Будемо іти по відомій
тобі стежині « Часи дієслів».
Дієслово - слово діє :
Ходить , робить , носить,сіє,
Слово плаче і радіє ,
Усміхається і мріє.
Назви дієслова, поставивши
до них питання.
З якою частиною мови пов'язане
дієслово в реченні ?
Знайди дієслова антоніми.
Переглянь відео та виконай запропоновані завдання:
Читання
Давай розімнемо язичок) Прочитай скоромовку. Кожного разу прискорюй швидкість:
Зеленіли
в лузі лози,
Заблукали
в лозах кози.
Кіз у
лозах я
знайду
І
додому приведу.
Сьогодні ми з тобою розширюватимемо знання про жанр байки, про творчість і життя відомого українського
байкаря Л. І. Глібова.
Основи здоров'я
Давай пригадаємо з тобою дорожні знаки:
Навчаймося разом (30.03.2021)
Сьогодні ми починаємо знайомство з новим розділом "Розповіді про нас самих". Прочитай статтю в підручнику на с.116-117 та дай відповіді на запитання:
•
Яка назва нового розділу?
•
Які байки ви вже читали?
•
Хто був їхнім автором?
•
Як називають авторів байок?
•
Що таке байка?
•
Що називається мораллю байки?
•
Що писав про значення байки Іван Франко?
Прослухай байку Езопа "Двоє приятелів і ведмідь"
—
Про що хвилювався один із приятелів, вирушаючи в дорогу?
—
Що на це відповів інший?
—
Що зробив перший приятель, побачивши ведмедя?
—
Чи попередив про небезпеку свого товариша?
—
Чому другий приятель прикинувся неживим?
—
Прочитайте, як він почувався після цього?
—
Зіставте розмову на початку байки і по завершенні пригоди. Чи можна вважати їх
друзями? Чому?
—
Прочитайте речення, які передають хвилювання, тривожність.
—
Що автор хотів показати своєю байкою?
—
Які риси характеру засуджуються? Знайдіть і прочитайте мораль байки. Чим стало
це повчання?