четвер, 21 травня 2020 р.

Навчаймося разом (22.05.2020)

ПРИГОТУЙ: 
  • підручники  і  зошити 
  • ручки та олівці
  • гарний настрій та ківі)

Математика
Ти відмінно приготувався до контрольної роботи! Тож чекаю твоєї роботи на "12" балів!
1. Розв’яжи задачу
У хлопчика було 56 білих і чорних кролів. Сьому частину становили білі кролі. У скільки разів білих кролів було менше, ніж чорних?

2. Обчисли приклади
60 : 15 =                          4 • 120 =             250 • 4=

62 : 31 =                         48 + 48 : 3=         590 – 237=

54 :3=                             43 – (11 – 7)=      800 : 40 • 5=

54 : (60 – 51) + 44=        170+330 =           80 – 26 • 3 + 28=


3. Розв’яжи рівняння
5 • х = 80          х - 225 = 149          х : 6 = 0


4. Накресли 3 відрізки: перший – 10 см, другий – 2 рази коротший, а третій - на 6 см довший від другого.

5. Знайди:
п’яту частину від 40
третину від року
сьому частину від тижня
кількість днів у 9 тижнях.


6. Обчисли
73 м - 37 см                 1 км – 600 м
Зупинись! Випий води, зроби вправи для очей, з'їж ківі)


Я у світі
Давай пограємо у гру. Я написала початок речення, а ти закінчи його:
Бути добрим — ... 
Бути ввічливим — ...
Бути працьовитим— ...
Бути милосердним— ...
Бути щедрим— ...
Добре вчитись— ... 
Бути сумлінним— ...
Сьогодні ми з тобою поговоримо про те, що будь-який вчинок завжди має наслідки, про правопорушення та якими бувають наслідки правопорушень.
Розглянь малюнки на с. 136-137 у підручнику. Що вчинили діти? Які наслідки таких учинків? 

Як ти розумієш слово покарання?
Прочитай про це у тлумачному словничку на с. 137.  


Скажи, що може трапитися, якщо:
· залізти в чужу машину;
· кинути камінь у вікно трамвая або потяга;
· спалити кнопку виклику в ліфті;
· приклеїти жувальну гумку на стілець;
· стояти на варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
· кинути петарду під ноги перехожому.


 Прочитай і поясніть народну мудрість на 
с. 137.
Опрацюй с. 139-141.
Що нового ти дізнався?

Розглянь малюнки на с. 141. Розкажи, чому відмінили виставу в цирку?

Запам’ятай! Від пустощів до злочину — один крок!
 Розподіли вчинки на дві групи: пустощі та правопорушення. Поясни свій вибір. Обговори з дорослими, якими можуть бути наслідки цих вчинків:
Розмальовування стін у під’їзді; повідомлення по телефону про нібито закладену бомбу; викрадення з кіоску музичного диска; підпалювання кнопок дзвінків у будинку.
А тепер пограємо. Роздивись та скажи, які правопорушення скоєні героями казок?





Виконай завдання в зошиті (с.32-33)
Зупинись! Випий води,повтори знову веселу руханку "У оленя є свій дім", з'їж ківі)

О нас | Multilingual kids Home-Based

Образотворче мистецтво
Ірина Василівна передає тобі привіт та нагадує, що завдання ти отримав ще на початку тижня) Вона чекає на твої шедеври!
Стоп урок! 
  Ти - молодчинка!    

Відмічай в "Обліку" виконання предметів
           
Не забудь завітати до Антоніни Олександрівни

Немає коментарів:

Дописати коментар