Навчаймося разом (05.04.2021)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та апельсинку)
А тепер прочитай з інтонацією,яка вказана в дужках:
1)Коли б ти
знав , як я злякався за тебе! (Із острахом)
2)А чи не
спіткає нас якесь лихо в путі? ( З
тривогою)
3)Дуже радий,
що ти врятувався , братику мій! (Радісно)
4)Пішов! Гора
повалилася з плечей!(З полегшенням)
(Пригадайте з
якої байки взяті ці фрази.)
5)Прийшла!
Знати, так тому і бути! (Із острахом)
6)Прийшла!
Знати, так тому і бути!(Радісно)
7)Пішов!..
Прийде або ні? Загадка…(Замислено)
8)Борони боже
від таких зустрічей! ( З полегшенням)
Сьогодні у нас
останній урок на якому ми будемо вивчати байки. Що таке байка і її особливості ти пригадаєш , коли прочитаєш деформований текст.
йБака –
венеликйи ,найтішечас вашорвіний втір чаповнольго змісту. У кахбай в захраоб
травин,сорнил,них зір преметівд нобжеразо делюй.
Перу людини ,чию творчість ми будемо сьогодні вивчати
на уроці , належали і вірші, і загадки, і скоромовки, і байки, і п’єси .
Послухай байку Олени Пчілки "Котова наука":
Прочитай байку самостійно на с. 122. Дай відповіді на запитання:
Де ходив
котик?
Як він ліг відпочивати?
З ким його
порівнює автор?
За що його сварив Петрусь?
Що відповів на
це котик ?
Що порадив
робити хлопчикові?
Яким у байці
зображено котика?
Чи можете
визначити риси його характеру?
Яким у байці
зображено Петруся?
Чи можете
визначити риси його характеру?
Знайдіть і
прочитайте мораль байки.
Які людські
вади засуджує автор?
Немає коментарів:
Дописати коментар