Навчаймося разом! (18.01.2021)
- підручники і зошити
- ручки та олівці
- гарний настрій та круасанчик:)
Давай пограємо) «Утвори зменшено-пестливе слово»
Дівчина — … (дівчинка, дівчаточко).
Хлопець — … .
Вишні — … .
Руки — … .
Хата — … .
Низько — … .
А тепер попрацюй над скоромовкою
Гра «Дощик»
✵ Накрапає дощ (читай тихо).
✵ Дощ пускається сильніше (голосніше).
✵ Злива (голосно),
✵ Дощ слабшає (тихіше).
✵ Дощ припинився (читання припиняється).
А тепер прочитай зі своїми рідними скоромовку...хто швидше?))
Моржі лежать,
Моржат сторожать.
Моржі прибережні —
Сторожі обережні.
Сьогодні ми з тобою будемо спостерігати, як письменники описують красу української землі у різні пори доби.Чепуриться, умивається,
Вийде з терема хутенько,
Привітає землю-неньку.
Є така в нього турбота —
Всіх підняти до роботи.
А тепер прочитай як описує ранок Марко Вовчок на с.65.
— Що автор говорить про луки?
— З чим порівнює росу?
— Як описує пробудження пташок?
— Доберіть синонім до слів випурхують та схованок.
— Якою є ріка на світанку?
— Що автор говорить про гори?
— Як впливає сонце на трави і квіти?
А тепер прочитай "Літній день" на с. 65-66.
— Що автор говорить про небо?
— З чим порівнює річечку?
— Які ще порівняння є в тексті?
Порівняй описи природи у цих творах.
А тепер пригадай переставний закон множення
Немає коментарів:
Дописати коментар